O meni:

Viktorija Rozman Bitenc, svobodna umetnica in slovenska fotografinja, *23. december 1992, Ljubljana.

Raziskujem vse kar je nenavadno in očem skrito. Največja ljubezen so mi zapuščene zgradbe in ljudje z roba. Zgradbe imajo v sebi zgodbe, takšne in drugačne. Vsaka ima svojo življenjsko zgodbo. So kot ljudje. Tudi one imajo v sebi energijo, ki jo oddajajo. Le ta polni mojo notranjo praznino in mi služi za pomoč brezdomcem in narkomanom.

V svoj foto objektiv skušam ujeti prav vsak skriti in ne skriti kotiček. Fotografiram zapuščeno, kakor ne zapuščeno in polno energije in svežine.

Življenje je zame raziskovanje, kateremu nikoli ni konca. Zato skušam v svojemu življenju videti, poskusiti, slišati, se naučiti čim več. Nikoli ne vemo, kdaj nas doleti konec naše poti.

Opozorilo / Warning

Vse fotografije so last avtorja tega bloga in so zaščitene z avtorskimi pravicami. Kakršna koli uporaba fotografij mora biti odobrena s strani avtorja.

All photographs are property of author of this blog and are protected by copyright.
Any usage of photos must be approved by the author.

Trailer "Koliko se ljubiš?" (Docum. movie)

ponedeljek, 11. februar 2013

Intervju z MC Ghet #Intervju

"Od kod ime Ghet, zakaj Ghet?"
»Ghet, veš kaj je Ghet sploh? Ghet...«
"Zato si ti tukaj, da poveš kaj to pomen!..."
»Ghet je že tk, beseda za kao neko pištolo al pa orožje, v ameriškemu slengu, raperskem! To ti, ki poslušajo komade ameriške, so miljonkrat čuli ghet, kot orožje al what ever...Pač slengovska beseda za to«
"Ja..."
»Uglavnem,  jaz  sem pa ghet, prvo kot prvo zato ker strelam rime, pištola pa to. Drugo pa to, ko sem imel nesrečo s prstom, mi je odrezalo in pol mi ni več rastlo naprej. Potem sem imel tk vedno in folk mi je govoril, da imam...«
"Pištolo..."
»Ja, najboljšo pištolo kao, ker imam ta prst krajši in ful lepo zgleda...«

Ghet zaradi nesreče s prstom... Slengovsko v ameriki za pištolo...

"Povej mi svoje začetke, kdaj si začel pisat,  kdaj si naredil svoj prvi komad?"
»Prvi koncert v lajfu sem imel v osmem razredu že.  S Nemirjem smo imeli koncert takrat. Jaz, Nemir in Mentalir. Uglavnem, pol smo se še neki družil naprej. Skos sem pisal tekste, nismo neki snemali kej preveč...«

Povdari to, da na začetku niso hoteli rapati. Pri svojih 17tih letih pa je posnel svoj prvi komad Hardcore Podzemlje.

"Torej so tvoji začetki več ali manj z Nemirjem?"
»Bolj kot ne, ja!«

Zazvoni telefon ...

"To se pravi, nisi si mislil, da se boš resno ukvarjal s rap-anjem?"
» Nisem si mislil, da bom zdej jaz kao neki solo karjero ali pa CD kdaj izdal. Mislil sem se družit z folkom, ki rap-a in tu pa tma kakšen komad odrepat. Da sem gost v kakšnemu komadu.  Tako sem si predstavljal svojo glasbeno karjero...«
»Nisem hotel kaj preveč Rap-at, ni mi bilo to...«

"Kako pa si potem prišel do tega, da si se začel resno ukvarjat s tem in kdja si prišel do tega?"
»Ja... Bolj ko smo pisali, bolj sem bil siguren v sebe, da sme boljši od večine okoli sebe. In folk je začel govoriti, ko so nas čuli, da začnemo snemat. In potem smo začeli snemat...«

Nadaljeval je s komadom Iltape leta 2008, pred tem pa je prišel komad od Mrigo – Če se ne poznamo.

"Opazila sem, da veliko ustvarjaš s ostlaimi Velenjskimi raperji... To se pravi velenjčani ste skupaj, ste nekak Ghetto..."
»Kak gheto...« smeh... »Nismo ghetto, mi smo samo MC-ji. Full dobri MC-ji!«
»Nikoli v življenju nisem rekel, da sem ghetto ali da sem s ghetta!«

"Zakaj prav rap glasba?"
»Zato ker, ko sem prvič čul, sem si mislil: »FUCK koliko ti lahko poveš v tako kratkem cajtu in to mi je bilo najboljš«. En način informacij, ki je naj jaći, izražanje... največ lahko poveš v 2, 3 minutah...«
»Kdo lahko bolj pove kot MC ?«

"Veliko imaš sodelovanja s drugimi raperji, kako je bilo sodelovat s ostalimi, medsebojni odnosi..."
"Našli ste neko svojo skupno točko..."
»Na začetku, smo bili malo trmasti. Na koncu smo videli, da je Slovenija mesto in da ni druge, kot pa da skupaj držimo. Zato pa smo naredili jaz in Mrigs album... Zdaj bomo velebor naredili,  jaz, Mrigs, Emkej in Mito. To se manjka vsepovsod... Tudi v Ljubljani bi bilo čist hudo, da se zberejo Zlatko, Doša pa Klemen Klemen, da naredijo album. Veš kak BUM bi to bil...«

"To bi bilo neki WAW..."

»Sej to... Sam na znajo it, ker so še kr... Jaz sem...  Nočejo požret tega, nočejo šerat znanja okol drugmu, nočejo privoščit drugim da isto uživajo...«

»Eni so pač malo zadrti...«
"Zaprti, Omejeni..."
»Ja...Nevoščljivi al whatever...«

"To je itak normalno za Slovence..."

»Če bom jaz dobu, bodo tut oni dobli zihr...«
Ko bodo vsi začeli gledati neomejeno, ne samo nase, da bodo pripravljeni na združitev...
»Spet je treba imeti neko distanco, ni vsak dober...«

Dela to kar hoče, ne pusti, da bi mu drugi narekovali to kar želijo...

"Kako se spomniš svojega prvega teksta, o čem je govorilo tvoje besedilo?"
»Čist sem bil neki... Neki sem hotu fantazirat, neke besede pa to... Zafukane pa to... Sem hotu pametn izpadt... Sam dobr to je prvi text...«

Besedila piše od svojega 13 leta...

"Kaj je tvoje sporočilo ljudem, kaj želiš s njimi povedati ljudem? ..."
»Ubistvu sploh nočem nič sporočit. Jaz to tk delam za sebe...  Delam bolj kot ne za sebe, pol pa če je komu fajn je fajn. Samo še večji +, energy za mene...«

"Ni ti pomembna številka?..."
»Ahhh...«

"Kako bi ocenil Slovensko rap sceno?"
»Zdaj ko sem jaz, je full hud...« ... Soba polna smeha...
»Uredu je...«

Izpostavil bi ... Emkej, Mrigo, Nemir, Mito, Ghero, King, T-set... Všeč so mu tudi novi raperji s nekim novim stilom...

Ustvarja za svojo dušo, kakor vsak umetnik...

"S katerim komadom si bil najbolj »udarn«? Kateri komad je šel najboljše v uho poslušalcem, kateri jim je bil najbolj všeč? S katerim komadom si se najboljše predstavu? S katerim komadom si zaslovel?"
»Illtape, 07... Težki cajti... Pa par hudih komadov je še gor. Tam sem se eni generaciji dopadu... Zdaj pa je prišla nova generacija. Te generaciji sem se z Šmorn Remix...«

"Men je ta full hud, ko se vas je več združl... Emkejov šmorn..." 

"Kako bi ocenil dogajanje v Sloveniji. Kaj se dogaja, politika...Kakšno je tvoje mnenje, protesti?"
»Weck shit! Sej veš kako je... Brez veze govorit...Hodim na protesto skos, sam đabe «
"Se ti protesti ne zdijo rešitev za spremembe v tej državi..."
»Protesti... Je fajn da se dogajajo, pa vse to...«
"Folk izraža svoje mnenje..."
V ozadju se oglasi 3 glas... »Ti ne morš sprement to, v enmu dnevu, dveh danih, to kar se je dogajal 20 let...«
Ghet doda: » Folk bi res moral pizdarijo nardit!«
TOOOTALNIII UPOR! 

"Kaj pa pripravljaš za prihodnost? Kako se vidiš za prihodnost?"
»Zdaj Velebor izdamo vn, naslednje leto. Februarja, Marca tam enkrat... S Sunny Sun imava neke plane, za instrumentale.«
Doda, da se je z Nemirjem nekaj menil... »Full enega materjala je!«

In tukaj je novo leto in kmalu bo plata Velebor...

Spomnim ga na posneti komad v podhodu na Viču s raperjem Davidom.
Pohvala leti Bekslam TV... 
"Kakšen neljubi dogodek iz tvojih koncertov, nastopov...?"
»Nikol nisem imel ,da bi bilo bad al pa kej... Je pa bilo enkrat, da nisem mogu dihat, tok je blo nabit...«
Opiše situacijo tistega prostora...
» Ni bilo nič zrihtano. To je bilo kar vse zaprto, a notr kar 200 folka. Vse iz lesa, folk zadihan, prešvican, ni da ni... Sploh ni bilo lufta od nikjer, adijo!«
"Dost bad..."
» Jaz in Mrigs sva repala že eno uro... Prou mislu sm, da bom skup padu... Prvič v lajfu... FUCK, sej ne morm vrjet...«
Vzame cel liter vode in se polije po vratu, se usede na oder...
Misleč, da je konec, še en beat, še en komad, katerega je rap-al prvič...
»Pol sm kr na tleh sedeu in rapu... Je bil zadn komad, Komad »Zbogom« tak u izi... A men je blo tok slabo, skor sm skup padu...«

Pravi, da v življenju ni imel kakšnih težjih obdobij.
Pove, da glede na okolico in to kar je slišal, videl, bi lahko rekel, da se je imel »Zakon«.

»Fotr je bil v zaporu.«
"Pa tiii? Si bil ti priden?"
»Ja..« Smeh...
"Si še zdaj priden?"
»Seveda!«
"Kakšno vrtanje..."
"Dobr, sej ne vrtam, TOK!" Se potolažim in počasi zaključimo intervju...