O meni:

Viktorija Rozman Bitenc, svobodna umetnica in slovenska fotografinja, *23. december 1992, Ljubljana.

Raziskujem vse kar je nenavadno in očem skrito. Največja ljubezen so mi zapuščene zgradbe in ljudje z roba. Zgradbe imajo v sebi zgodbe, takšne in drugačne. Vsaka ima svojo življenjsko zgodbo. So kot ljudje. Tudi one imajo v sebi energijo, ki jo oddajajo. Le ta polni mojo notranjo praznino in mi služi za pomoč brezdomcem in narkomanom.

V svoj foto objektiv skušam ujeti prav vsak skriti in ne skriti kotiček. Fotografiram zapuščeno, kakor ne zapuščeno in polno energije in svežine.

Življenje je zame raziskovanje, kateremu nikoli ni konca. Zato skušam v svojemu življenju videti, poskusiti, slišati, se naučiti čim več. Nikoli ne vemo, kdaj nas doleti konec naše poti.

Opozorilo / Warning

Vse fotografije so last avtorja tega bloga in so zaščitene z avtorskimi pravicami. Kakršna koli uporaba fotografij mora biti odobrena s strani avtorja.

All photographs are property of author of this blog and are protected by copyright.
Any usage of photos must be approved by the author.

Trailer "Koliko se ljubiš?" (Docum. movie)

sobota, 20. februar 2016

Gartnerjev Bordel: Marijan Novina, Viktorija Rozman Bitenc

Gosta oddaje: Marijan Novina, Viktorija Rozman Bitenc
Voditelj: Iztok Gartner

V petek 19.2.2016 sem bila kot mlada erotična umetnica gostja oddaje Gartnerjev bordel na Arena tv. Kot odprta, samosvoja umetnica, ki se rada postavi pred objektiv in popolnoma gol pozira. Prav zato pa mi to ni predstavljalo problema. 
Po besedah voditelj Iztok Gartner naj bi bila edina ženska v zgodovini Slovenskih TV oddaj, ki se je slekla do popolnoma golega telesa. 
Skozi oddajo dne 19.2.16 sem se skozi besede in nagajivi pogled predstavila kot mlada fotografinja, umetnica in tudi bisexualka. Skupaj s voditeljem sem pokomentirala kakšna "pička" je zame najlepša kot tudi kakšne ženske so mi všeč. Tako sem se v svoji 1. gostji v oddaji Gartnerjev bordel predstavila kot zelo drzne in odprta oseba, ki ne pozna meja in se ne sramuje svojega močnejšega telesa. To pa naj bi spodbudilo mnoge ženske, saj sem  se pokazala kot močna in samozadovoljna ženska s močnejšo postavo. S tem sem uresničila še enega od svojih sporočil predala naprej skozi svoje delo.

Na koncu oddaje smo naredili še nekaj fotografij...


Pred oddajo še zadnji sprehod po hodniku...

Kot gostja oddaje pa sem bila žalostna saj si je nisem mogla ogledati. Nikjer nisem imela možnosti dostopa do Arena tv programa, saj ni bil nikjer v TV shemi. Na koncu sem le imela srečo, da sem pri prijatelju pogledala eno od ponovitev oddaj, ki je bila na sporedu. Žal pa to ni bil zaključek moje vloge v oddaji Gartnerjev bordel, saj sem bila zatem še 2x gostja s nalogo testiranja umetnih penisov
Oddajo sem zasledila na portalu Vimeo, a so jo kasneje zaradi vsebine verjetno odstranili. S tem sem izgubila možnost, da bi shranila eno od oddaj, katero bi si želela imeti kot gostja. Že zaradi referenc potrebujem datoteko ali povezavo. Upam, da ju uspem dobiti od voditelja oddaje... 

Tu je košček debate o grdih pičkah...